آخرین اخبار :
کد خبر : 43443 چهارشنبه 24 خرداد 1402 اجتماعی

کلاهبردار ۵۰ میلیاردی در دام پلیس فتای آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیارد ریالی که با استفاده از رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از کاسبان در شهرستان های آمل و همجوار آن شهرستان می کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  علی داداش تباردر تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراجع انتظامی مبنی بر اینکه فردی ناشناس پس از خرید کالا از  فروشگاه‌ها و سایت نیازمندی‌ های شیپور و دیوار اقدام به ارائه رسید بانکی جعلی در تلفن همراه خود به آنان کرده بود، موضوع در دستور کار پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران  با تحقیقات میدانی و اقدامات فنی، متهم را که دارای سابقه متعدد کیفری و از زندانیان غایب متواریرنیز  بوده است، شناسایی کردند.

سرهنگ داداش تبار، در ادامه اظهار کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به کلاهبرداری از ۴۲ نفر از شهروندان در شهرستان های آمل، بابل، نور، محمودآباد و فریدونکنار اعتراف کرد.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۵ دستگاه تلفن همراه ،۲ دستگاه موتورسیکلت، دو عدد سیم کارت در بازرسی از متهم خبر داد و اظهار داشت: مجموع کلاهبرداری های متهم بالغ بر پنج میلیارد ریال عنوان شده است .

داداش تبار در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در هنگام انجام معاملات تجاری در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها