آخرین اخبار :
کد خبر : 43404 پنج شنبه 21 ارديبهشت 1402 سیاست
معاون استاندار مازندران خبر داد:

انعقاد قرارداد با ۱۸ شرکت خارجی برای سرمایه‌گذاری در مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران از بررسی تفاهم اولیه با سه شرکت و انعقاد قرارداد با ۱۸ شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در مازندران خبر داد.

حسن خیریانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران از تفاهم با شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در مازندران و صادرات محصولات استان خبر داد و افزود: باوجود تحریم‌های ظالمانه اقتصادی توسط استکبار جهانی، نمایشگاه اقتصادی ایران با حضور بیش از هزار هیئت تجاری و اقتصادی از ۶۵ کشور برپا شده است و این نشان می‌دهد که فشار همه جانبه و تحریم از سوی استکبار شکست خورده است.
وی گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در حال برپایی است و بخش خصوصی استان مازندران و دستگاه‌های دولتی نیز قدرتمندانه در این نمایشگاه حضور دارند.
معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه شرکت‌های برند استان نظیر کاله، برنج و صنایع پلیمری در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: همچنین نمایشگاهی با عنوان زنجیره‌های ارزش راهبردی نیز برگزار شد که بخش خصوصی استان فعالانه در آن ورود پیدا کردند.
خیریانپور با بیان اینکه زنجیره‌های ارزش در حوزه طراحی، تأمین و مصرف شناسایی شده است، گفت: باید تولیدات کیفی با نگاه صادرات محور داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به تفاهم اولیه با سه شرکت خارجی و انعقاد قرارداد با ۱۸ شرکت دیگر، افزود: این شرکت‌ها برای سرمایه گذاری در استان و صادرات محصولات، عزم و آمادگی دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها