آخرین اخبار :
کد خبر : 43403 چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 حوادث

نجات معجزه آسای خواهرو برادرآملی از شعله‌های آتش

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از اطفاء آتش سوزی یک خانه درآمل خبر داد که ماموران این سازمان با حضور به موقع خواهر وبرادرنوجوان وخردسال که درشعله های آتش حبس شده بودند، نجات دادند.

روح الله اسماعیلی درتشریح این حادثه به خبرنگار ایسنا گفت، این حادثه غروب سه شنبه دریک خانه درکوچه امیر۵ واقع در بلوار شهید منفرد نیاکی به سامانه ۱۲۵ گزارش داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی تیم‌های عملیاتی حریق و امداد از ایستگاه های شماره سه، چهار و ایستگاه مرکزی آتش نشانی آمل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی از داخل منزل آپارتمانی دوبلکس شروع شده بود که با حضور به موقع نیروهای عملیاتی و تلاش آتش نشانان آتش کنترل شد و از گسترش آن به خانه های کناری پیشگیری شد.

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل ادامه داد، در این حادثه خواهروبرادر ۱۲ و۵ ساله که تنها درخانه بودند، پس از وقوع آتش سوزی به یکی از اتاق های طبقه بالا پناه بردند که با شعله ورشدن آتش محبوس وامکان بیرون آمدن آنها وجود نداشت.

اسماعیلی تصریح کرد: با سرعت عمل آتش نشانان هم زمان با عملیات های اطفاء، تدابیر امداد و نجات نیز انجام و خوشبختانه این خواهر وبرادر آملی با سلامت کامل از منزل توسط آتش نشانان خارج شدند.

وی با بیان اینکه درپی این آتش سوزی بخش زیادی ازاین خانه به طور کامل درآتش سوخت، تصریح کرد، علت آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه رسیدگی وپس ازآن اعلام خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها