آخرین اخبار :
کد خبر : 43401 چهارشنبه 20 ارديبهشت 1402 فرهنگ

انتخاب دو اثر یک هنرمند مازنی در جشنواره بین الملی فیلم و فیلمنامه ایثار

هیات انتخاب بخش مسابفه جشنواره فیلمنامه نویسی پس از مطالعه تعداد 912 فیلمنامه ارسالی در قالبهای مستند، پویانمایی، فیلم کوتاه داستانی، فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال، تعداد چهل عنوان فیلمنامه را برای حضور در دو بخش رقابتی اصلی و ویژه انتخاب کردند.

به گزارش خبرمازندران هیات انتخاب بخش مسابفه جشنواره فیلمنامه نویسی  پس از مطالعه تعداد 912 فیلمنامه ارسالی در قالبهای مستند، پویانمایی، فیلم کوتاه داستانی، فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال، تعداد چهل عنوان فیلمنامه را برای حضور در دو بخش رقابتی اصلی و ویژه انتخاب کردند.

بدین ترتیب فیلمنامه داستانی پیراهن جانم  و فیلمنامه مستند زنبوق هانوشته #محمدعلی_هاشم_پور به بخش مسابقه راه یافت.  

یادآوری می شود: این فیلم نامه نویس و فیلم ساز #بابلی تا امروز  حدود 30 فیلم کوتا و نیمه بلند داستانی و مستند تولید کرد که در این مسیر در جشنواره ملی وبین اللملی جوایزی را بخود اختصاص  داد.

گفتنی است مرحله نهایی نخستین جشنواره بین المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه ایثار با دبیری فرهاد مختاری از ۲۸ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه امسال از سوی اداره کل امور هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری شهرداری مشهد و استانداری خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها