آخرین اخبار :
کد خبر : 43397 دوشنبه 18 ارديبهشت 1402 اجتماعی

افزایش پروازهای فرودگاه شهدای نوشهر

در هفته دو پرواز در مسیر تهران - نوشهر - تهران و یک پرواز در مسیر شیراز - نوشهر - شیراز به پروازهای فرودگاه شهدای نوشهر اضافه شد.

 به گزارش خبرمازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران : مهندس وطن خواه مدیرکل فرودگاههای استان با اعلام این خبر افزود ؛ بر اساس پیگیری های مستمرو در پاسخ به درخواست های مردم عزیز خطه غرب مازندران ، از اول خردادماه سالجاری دو پرواز در هفته در مسیر تهران - نوشهر -تهران در روزهای دوشنبه و جمعه و یک پرواز در هفته علاوه بر پروازهای قبلی در مسیر شیراز - نوشهر - شیراز در روزهای دوشنبه برنامه ریزی و دایر می شود. 

 مدیرکل فرودگاههای استان مازندران با اشاره به پتانسیل و ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه‌های استان اظهار داشت ؛ پیرور منویات مقامات عالی استان ازجمله استاندار محترم و پیگیری های مستمر شخص ایشان طی ماه جاری چهار پرواز در مسیر تهران - رامسر - تهران و ۵ پرواز در مسیرهای شیراز و تهران در فرودگاه شهدای نوشهر دایر و انشالله امیدواریم با پیگیری های در دست اقدام این اداره کل، بتوانیم در مسیر های دیگر موردتقاضای مردم نیز خطوط پروازی دایر نماییم .

 وطن خواه ضمن اشاره به صدورمجوز مرز هوایی فرودگاه شهدای رامسر اظهار امیدواری کرد ، در آینده نزدیک شاهد برقراری پروازهای خارجی در آن فرودگاه باشیم .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها