آخرین اخبار :
کد خبر : 43396 یکشنبه 17 ارديبهشت 1402 فرهنگ

تصاویری زیبا از روستای زروم شهر نکا

روستای زروم شهر نکا بی نهایت زیبا و دلنشین میباشد

روستای زروم شهر نکا بی نهایت زیبا و دلنشین میباشد. دارای آب و هوای خوب و معتدلی میباشد که به همین دلیل مورد توجه و استقبال زیادی از هموطنان ما در تمام نقاط ایران قرار گرفته است. دارای جنگل های بسیار زیبا و انبوه و فراوانی میباشد. زمانی که به این منطقه بی نظیر در استان مازندران سفر میکنید سفری بسیار لذت بخش و خاطره انگیز برایتان خواهد شد. پس پیشنهاد ما به شما سفر به منطقه ی زیبا و دلنشین در کنار عزیزانتان میباشد.

شما عزیزان هر ساله بخصوص در فصل بهار و تابستان می توانید به این منطقه زیبا سفر کنید و از جای جای این منطقه زیبا دیدن کنید و در انجا چند روزی یا حتی ماه ها سپری کینید و بی نهایت لذت ببرید. اکثر مناطق استان مازندران به دلیل آب و هوای معتدل و مرطوبی که دارد هرساله قشر زیادی از ایرانیان وافراد توریست و خارجی هم به این مناطق زیبا می ایند و از زیبایی ها و پارک ها، دریاها و جنگل های این مناطق دیدن می کنند و لذت میبرند.

روستای زروم جزو دهستان زارم‌رود میباشد دهستانی است از توابع بخش هزارجریب شهرستان نکا در استان مازندران میباشد. این دهستان شامل روستاهای زیر است: خیرآباد، درویشان، چلمردی، کُرداب، ملاخیل، پوروا، سفل میان، شیرکلا، لایی پاسند، کلارودبار، لایی رودبار، زیارتکلا، ملاخیل لایی، اَزِرگ، اِبچین، کفکور، سوته خیل، محسن آباد، واودین، ولادیمه، سورک، ولامده، فریمک، آکرد، برما زارمرود، سیدخیل، چناربن، زروم، نوده، زنگ سفلی، زنگت علیا، لیمونده، درمزار، لترگاز سفلی، لترگاز علیا، ورفام، حسین آباد، بادابسر، تجرخیل، بندبن و براساس سرشماری سال ۱۳۸۵جمعیت آن ۸۸۸۸ نفر (۲۲۲۲ خانوار) بوده‌است.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها