آخرین اخبار :
کد خبر : 43389 شنبه 2 ارديبهشت 1402 سیاست
نماینده ولی فقیه در مازندران:

دولت شرایط زندگی را برای مردم آسان کند

نماینده ولی فقیه در مازندران گره گشایی از مشکل دیگران را یکی از فرایض دینی دانست و گفت: دولت باید شرایط زندگی را آسان و بر مسائل اقتصادی تدبیر کند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز عید فطر خود و نمازگزاران را به تقوا دعوت کرد و افزود: خداوند در توصیف افراد متقین می فرماید، افراد با تقوا در جای امن قرار دارند و  در روز قیامت هم از امنیت بالایی برخوردارند.

وی ضمن تبریک عید فطر به همه مسلمانان، اظهار کرد: از همه مردم که در راهپیمایی روز قدس شرکت، به همنوعان خود در ماه مبارک رمضان کمک و نیروهای امنیتی هم امنیت کشور و استان را تامین کردند قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی خوبی در استان برگزار شد و جای دارد اینگونه برنامه‌ها استمرار یابد، گفت: در عید فطر باید خود و همنوعان را خوشحال کنیم زیرا همه سرنوشتمان بهم گره خورده است.

این مسئول گره گشایی از مشکل دیگران را یکی از فرایض دینی دانست و ادامه داد: دولت باید شرایط زندگی را آسان و بر مسائل اقتصادی تدبیر کند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید به وعده‌های خود عمل کند، گفت: باید در مسائل اقتصادی به ویژه قیمت خودرو مجلس و دولت به خوبی وارد شوند و وعده‌های پیشین خود را عملی کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها