آخرین اخبار :
کد خبر : 42309 دوشنبه 7 فروردين 1402 اقتصاد
الویت امسال مازندران

دستیابی به رشد اقتصادی ۸ و هفت دهم درصدی

استاندار مازندران: الویت امسال استان، دستیابی به رشد ۸ و هفت دهم درصدی اقتصادی است

نخستین جلسه شورای اداری مازندران به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور آیت الله رییسی رییس جمهور با مجموعه مدیران و کارگزاران سراسر کشور برگزار شد.

استاندار مازندران در نخستین جلسه شورای اداری استان، رشد اقتصادی مازندران را راهبرد اصلی سال جدید برشمرد و گفت: بمنظور شناسایی موانعی که در توسعه اقتصادی استان وجود دارد، کارگروه‌ای ایجاد و برای رفع موانع چاره اندیشی می‌شود.


حسینی پور افزود: سرمایه گذاری از مهمترین مولفه‌های رشد اقتصادی مازندران است و حمایت از سرمایه گذارداخلی و خارجی امسال با جدیت دنبال می‌شود.


او گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و اجرای مصوبه‌های سفر رییس جمهور به استان از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای مازندران است.


حسینی پور به پیگیری روند اجرای طرح مولد سازی و بهره گیری از درآمد حاصل از آن برای توسعه استان اشاره کرد و افزود: با فعال سازی و توانمندسازی اقتصاد روستا و اقتصاد دریا روند توسعه استان را می‌توان شتاب بخشید.


استاندار مازندران ادامه داد: ارتقای کمی و کیفی محصولات کشاورزی و توسعه دیپلماسی با کشور‌های همسایه از دیگر الویت‌های توسعه استان در سال ۱۴۰۲ است.


او با اشاره به راستی آزمایی‌های سخت چین در خصوص واردات کالای ایرانی، گفت: تثبیت و تقویت صادرات انواع کالا از مازندران به چین امسال گسترش می‌یابد.


نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز با قدردانی از اقدامات ارزشمند مدیران استانی در سال گذشته، از مدیران خواست با استمرار همت جهادی، تحقق شعار سال و به حداقل رساندن مشکلات معیشتی مردم را سرلوحه کاری خود در سال جدید قرار دهند.


آیت لله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه امید افزایی در کشور فقط با انجام عینی خدمت امکان پذیر است، تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی را یکی از راهکار‌های موثر دستگاه‌های اجرایی در امیدزایی برشمرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها