آخرین اخبار :
کد خبر : 42296 سه شنبه 1 فروردين 1402 اجتماعی

مروری بر فعالیت ۳۵ روزه محمد حسین قبادی سرپرست شهرداری ساری/افزایش سطح رفاه پرسنل اولویت اول مدیریت ارشد شهرداری ساری

براساس شنیده ها در ۳۵ روز اخیر بیش از ۳۰ میلیارد تومن طلب پیمانکاران حقوق ۲ ماه بعلاوه عیدی پرسنل با اضافه کار بالا و قابل توجه نسبت به گذشته پرداخت شده است که غیر قابل پیش بینی بوده است.

بهمن ۱۴۰۱ محمدحسین قبادی در شرایطی با ۹ رای بعنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد که برخی افراد همچنان با اتکا بر شایعه سازی و تخریب بدنبال کنار زدن وی می باشند اما این مدیر جوان و در عین حال با سابقه، اخلاق مدار با توجه به تخصصش در حوزه درآمدی توانست عملکرد قابل قبولی را رقم بزند بطوریکه براساس شنیده ها در ۳۵ روز اخیر بیش از ۳۰ میلیارد تومن طلب پیمانکاران حقوق ۲ ماه بعلاوه عیدی پرسنل با اضافه کار بالا و قابل توجه نسبت به گذشته پرداخت شده است که غیر قابل پیش بینی بوده است.

همچنین پرداخت سنوات بازنشستگان که یکی از دغدغه های ویژه بوده است و نیز سنوات و عیدی معوقه پرسنل شرکتی در ۲ سال اخیر بالغ بر ۸ میلیارد تومان در این ۴۰ روز تسویه حساب شد که نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

یکی از مشکلاتی که برای پرسنل شهرداری ساری به دست فراموشی سپرده شده است موضوع بیمه است که بدهی بیش از ۱۰ میلیارد تومانی این بخش به طور کامل پرداخت شد و بدهی های قبلی شهرداری ساری به تأمین اجتماعی پرداخت شد.

پرداخت بدهی معوقه زباله و پسماند بیش از ۱۰ میلیارد تومان به استان گلستان یکی از موضوعاتی است که با تدبیر سرپرست شهرداری ساری برطرف شده است و همچنین بدهی سنگین به مراجع قضایی، تخصیص اعتبار قابل توجه به مناطق و سازمانها که به نسبت گذشته قابل قیاس نمی باشد.

همه این اقدامات بدون منابع خارجی از شهرداری و اخذ وام، صورت گرفت که نشان می دهد افزایش سطح رفاه پرسنل اولویت اول مدیریت ارشد شهردار ساری است که به نوعی این مهم سبب شد انگیزه و آرامش خاطری برای پرسنل شهرداری ساری ایجاد شود و در آینده نزدیک سایر معوقات مربوط به پرسنل را پرداخت خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها