آخرین اخبار :
کد خبر : 42258 پنج شنبه 18 اسفند 1401 اقتصاد
وزیر کار:

ظرفیت تولید آنتی بیوتیک سازی ایران به ۱۰۰۰ تن هدف گذاری شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظایف متعددی دارد و برای فراهم کردن عدالت اجتماعی نیازمند برخی زیرساخت‌ها است، گفت: با هدف گذاری انجام شده سعی داریم ظرفیت تولید شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران به ۱۰۰۰ تن برسد.

صولت مرتضوی امروز در بازدید از شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران، اظهار کرد: لازم است طرح توسعه تولیدات آنتی بیوتیک سازی از سوی مدیران این شرکت در روزهای آینده تدوین و با تایید استاندار مازندران به وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی ارسال شود.

وزیر کار با اشاره به اینکه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصمیم گرفته است ناوگان دریایی‌ خود را توسعه دهد، اظهار کرد: در این راستا با شرکت صدرا تفاهم نامه‌ای صادر شد تا چهار فروند کشتی با توان بومی و دانش بنیان ساخته شود.

مرتضوی یادآور شد: هنر مدیریت به فعلیت درآوردن استعدادهای بالقوه است که در عرف امروز به مقوله دانش بنیان تبدیل شده است که خوشبختانه چند سالی است موضوع دانش بنیان محور فرمایشات مقام معظم رهبری است بطوری‌که ایشان فرمودند؛ اقتصاد دانش بنیان ستون فقرات کشور است.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رقابت پذیری، افزایش بهره‌وری از مزیت‌ها و مولفه‌های اقتصاد دانش بنیان است و جمهوری اسلامی ایران به دلیل موقعیت ژئوپلیتیکی که دارد از مزیت منابع انسانی خلاق و نام آوری برخوردار است، خاطرنشان کرد: یکی از نقاطی که نیروی انسانی در جمهوری اسلامی خوش درخشیده است تولید محصولات در حوزه درمانی است.

این مسئول افزود: مازاد تولید شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران باید به امر صادرات اختصاص پیدا کند و لازم است افزایش تولیدات مبتنی بر محصولات دانش بنیان و بهره وری بالا در دستور کار قرار گیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها