آخرین اخبار :
کد خبر : 37837 دوشنبه 3 مرداد 1401 اجتماعی
اختصاصی

عضو شورای شهر قائمشهر : سازمان خصوصی سازی بدنبال تصاحب غیر قانونی کارخانه نساجی و کلاهبرداری بزرگ اقتصادی می باشد/ از حقوق مردم قائمشهر نمی گذرم .

عضو شورای قائمشهر با عنوان اینکه سازمان خصوصی سازی بدنبال تصاحب غیرقانونی کارخانه نساجی و کلاهبرداری بزرگ اقتصادی می باشد گفت: کارخانه نساجی قائمشهر در سال ۹۵ از سوی سازمان خصوصی سازی به شهرداری قائمشهر با انعقاد یک قرارداد قانونی واگذار شد.

فریبا عزیزپور ؛ اختصاصی / خبر مازندران 

مفید اسماعیلی سراجی عضو شورای شهر قائمشهر در دوره ششم در گفت و گو با خبرنگار خبر مازندران با اشاره به اینکه سازمان خصوصی سازی بدنبال تصاحب غیرقانونی کارخانه نساجی و کلاهبرداری بزرگ اقتصادی می باشد ،خاطرنشان کرد : کارخانه نساجی قائمشهر در سال ۹۵ در دوره چهارم شورا از سوی سازمان خصوصی سازی به شهرداری قائمشهر با انعقاد یک قرارداد قانونی واگذار شد. علی الرغم برخی مشکلات حقوقی و سایر مسائل ، فرآیندهای اداری سازمان خصوصی‌سازی با چشم پوشی این مسایل با واگذاری کارخانه نساجی به شهرداری قائمشهر موافقت نمود.

وی ادامه داد : شهرداری قائمشهر تا به امروز به تعهدات خود عمل کرده است تمامی بدهی و حقوق معوقه کارگران این کارخانه را پرداخت و کارخانه را سرپا نگه داشت لذا اکنون هیئت مدیره این کارخانه را تشکیل دادیم. اسماعیلی سراجی یادآور شد : دیوان محاسبات از سازمان خصوصی سازی شکایت کرده است که شهرداری قائمشهر صلاحیت مدیریت کارخانه نساجی را ندارد و سازمان خصوصی سازی با عنوان اینکه شهرداری به تعهدات خود عمل نکرده است نسبت به لغو قرارداد ادعا نمود.

عضو شورای شهر قایمشهر تصریح کرد : سهام ۵۲ درصدی شهرداری قائمشهر برای مالکیت کارخانه نساجی قائمشهر کاملا قانونی است هرچند دیوان محاسبات سازمان خصوصی سازی را برای پس گیری مالکیت این کارخانه تحت فشار قرار داده است . وی افزود : ادبیات جلسه دوم داوری سازمان خصوصی سازی با جلسات قبلی زمین تا آسمان دچار تغییر شد به نوعی مسئولین این سازمان مدعی شدند نوع واگذاری کارخانه نساجی به شهرداری قائمشهر با ایرادات و مشکلاتی همراه بود.

وی اظهار کرد : سهامدار کارخانه نساجی قائمشهر شهرداری است نه سازمان خصوصی سازی و مسئولان سازمان خصوصی سازی خود را متولی نساجی می‌دانند و بدون تردید بعنوان نماینده مردم از حقوق مردم شهر بخصوص شهرداری نمی گذرم .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها