آخرین اخبار :
کد خبر : 37836 دوشنبه 3 مرداد 1401 حوادث

اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 02/05/1401

کشف میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در ساری / کشف 10 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري /دستگیری عوامل نزاع و درگیری در بهشهر / دستگیری سارق اماکن خصوصی در آمل /دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در تنکابن / دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در گلوگاه /توقیف خودروی حامل 2 تن چوب قاچاق در بهشهر /دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در گلوگاه

 خبرمازندران-حوادث:

 کشف میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در ساری 

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از كشف 175 دستگاه لوازم حانگی قاچاق به ارزش 5 میلیارد و 500 میلیون ريال در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ "محمد محمدپور" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران اداره اطلاعات و عملیات پليس امنیت اقتصادی استان از وجود یک انبار لوازم خانگی در شهرستان ساری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مذکور شده و پس از هماهنگی قضائی، بازرسی های لازم را به عمل آوردند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران تصریح کرد: ماموران در این بازرسی از این انبار، 175دستگاه لوازم حانگی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 5 میلیارد و 500 میلیون ريال می رسید، کشف شد.
سرهنگ محمد پور با اشاره به پلمب انبار مورد نظر از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به مرجع قضائی، خبر داد و با تاکيد بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمايه هاي ملي، خاطرنشان کرد: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرایم ديگري در سطح جامعه مي شود و مقابله با آن يکي از اولويت هاي کاري پليس به شمار مي رود.
-------------------------
کشف 10 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 
جانشین انتظامی شهرستان ساری از کشف 10 تن چوب جنگلي قاچاق و توقیف به یک خودروی کامیون باری خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "نوروز حسین پور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی رودپی در مسیر حوزه استحفاظي به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 10 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.
جانشین انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
سرهنگ حسین پور در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.
---------------------
دستگیری عوامل نزاع و درگیری در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر" از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری در یکی از خیابانهای بهشهر که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی این افراد را که در پی اختلافات قبلی و قدرت نمایی برای هم در فضای مجازی با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به شناسایی 7 نفر از عوامل این نزاع و درگیری از دستگیری همه این متهمان و کشف یک قبضه سلاح شکاری و 6عدد سلاح سرد چاقو و چماق ... در عملیاتی ضربتی خبر داد .
سرهنگ عنایتی همچنین با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.
-------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 13فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران تخصصی این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی به 13فقره سرقت اعم از اماکن خصوصی و داخل خودرو اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ داداش تبار به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند .
---------------------
دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 23 فقره سرقت خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی " در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری بخش نشتا موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 23 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .
-------------------
توقیف خودروی حامل 2 تن چوب قاچاق در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از توقيف یک خودروی نیسان با 2 تن چوب جنگلي قاچاق، در اين شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی" در بیان این خبر،گفت: مأموران انتظامی کلانتری 11 این فرماندهی در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، یک خودروی نیسان حامل چوب قاچاق را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگي قضايي، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 2 تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با اشاره به دستگیری راننده خودرو و معرفی وی به مرجع قضائي، تصريح کرد: چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد.
سرهنگ عنایتی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق سامانه تلفنی 110 اطلاع داده تا پليس در اسرع وقت رسیدگی و قاطعانه و قانوني برخورد کند.
---------------------
دستگيري سارق منازل با 17 فقره اعتراف به سرقت در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارقِ منازل با 17فقره اعتراف به سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی،موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: متهم دربازجویی های بعمل آمده به 17فقره سرقت از منازل این شهرستان اعتراف کرد که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ شالیکار در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً از طریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.
--------------------
دستگیری سارق حرفه ای سیم برق در گلوگاه 
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری2 سارقی خبر داد که به صورت حرفه ای اقدام به سرقت سیم های برق شبکه انتقال نیرو در شهرستان می کردند.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، 2 سارق سیم برق را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: متهمان در بازجويي هاي اولیه به 9 فقره سرقت سیم برق و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ کلوانی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها