آخرین اخبار :
کد خبر : 37825 جمعه 31 تير 1401 صنعت
نیروگاه نکا

به مناسبت دهه امامت و ولایت: تيم جهادی متخصص پایگاه بسیج شهيد عباديان نيروگاه نكا به مناطق محروم اعزام شد

به مناسبت دهه­ امامت و ولايت و به منظور ارائه خدمات به مردم مناطق محروم، گروه جهادي پايگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه نکا به شهرستان ساری اعزام شد.

     به مناسبت دهه­ امامت و ولايت و به منظور ارائه خدمات به مردم مناطق محروم، گروه جهادي پايگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه نکا به شهرستان ساری اعزام شد.

    به گزارش پايگاه مقاومت بسيج شهيد عباديان به مناسبت دهه امامت و ولايت گروه جهادي پايگاه بسیج شهید عبادیان با مشاركت گروه جهادي مدافعان حرم استان مازندران جهت ارائه خدمات به شهروندان مناطق كوي اصحاب ساري و روستاهاي سمسكنده، صاحبي، كوكه باغ جناسم شهرستان ساري به مدت 48 ساعت و با حضور 60 نيروي جهادي استان و در قالب 5 تيم اعزام شد.

عباس دلخوش مسئول گروه جهادي پايگاه بسيج نیروگاه این طرح را در راستای تداوم همدلي با محرومان به نيت سردار شهيد حاج قاسم سليماني دانست و گفت: گروه جهادي شهدای نیروگاه با رويكرد خدمت رساني و ارائه خدمات بي­منت که از ویژگی های شهید سلیمانی بود در مسیر نهضت کمک به محرومین با هدف لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب و در کمک به معیشت نیازمندان، اقدام به اجراي اين طرح نمود.

      وي ادامه داد: در اين طرح كه هزينه آن به همت خيرين و گروه جهادي پرداخت شد زیربنای 5 ساختمان تكميل و همچنين ديوار چيني و شيب بندي يك ساختمان انجام گرفت.

از دیگر اقدامات این گروه جهادي درچند سال اخير مي توان کمک به مردم زلزله زده مناطق سرپل ذهاب استان كرمانشاه درروستاي گنجور، سيل پل دختر استان لرستان و سيل آق­قلا استان گلستان و نیز ساخت، تعميرو ساماندهي خانه ­هاي افراد بي بضاعت، محروميت زدايي و كمك به خانواده هاي بي ­سرپرست در شهرستان نكا، بهشهر، ساري و بابلسر اشاره نمود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها