آخرین اخبار :
کد خبر : 35589 یکشنبه 18 ارديبهشت 1401 علم و فناوري

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور دکتر فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تحقیقات و فناوری، فرماندار و نمایندگان شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، رؤسای دانشگاه های استان مازندران، اساتید و کارمندان و جمعی از محققان و مدیران در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرمازندران،  مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور دکتر فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تحقیقات و فناوری، فرماندار و نمایندگان شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی، رؤسای دانشگاه های استان مازندران، اساتید و کارمندان و جمعی از محققان و مدیران در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت : : برای حفظ روحیه امید در میان مردم باید اصول حکومت داری ما مطابق با اصولی باشد که در دین ماست. برای دمیدن روح امید باید انقلابی گری نمود و به حدیثی از امام علی (ع) اشاره نمود که فرمود: انقلابی واقعی کسی است که حدود الهی را اجرا کند، اهل سازش کاری و خضوع در برابر زورمندان نباشد، ضعیف و ناتوان نباشد، اهل پیروی از مطامع نباشد، قاطع، شجاع، مستقل باشد و عقل مدیریتی داشته باشد


 دکتر جواد واثقی امیری رییس سابق دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت : به برنامه راهبردی، اهداف، چشم اندازها، ماموریت ها و رتبه های درخشان دانشگاه در سطح ملی و بین المللی در طول هشت سال اخیر اشاره کرد و گفت: دستیابی به این افتخارات مرهون هم افزایی، همت، اتحاد و همدلی همه ارکان دانشگاه است و امروز دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل یک دانشگاه بین المللی است.


 دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل فرمود: توسعه کمی و کیفی روابط بین الملل و به خصوص جذب دانشجویان خارجی و انجام پروژه های مشترک بین المللی را جزء یکی از اهداف مهم دانشگاه اعلام نمود و افزود: جهت تحقق بخشیدن به این اهداف و مهارت آموزی دانشجویان، توسعه زیرساخت های دانشگاهی و تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها ی آموزشی و پژوهشی بسیار ضروری است.


دکتر فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم تحقیقات و فناوری فرمود:  ورود به موضوع فناوری و رسیدن به مرجعیت علمی و دیپلماسی علمی از جمله برنامه های وزیر علوم بود و با توجه به رویکرد دانشگاه ها در دوره های اخیر، گام های خوبی در راستای تعاملات علمی و جذب دانشجوی خارجی برداشته شد. با راه اندازی سامانه نان، بیش از 500 درخواست در این سامانه بارگذاری شده است و دانشجویان در قالب طرح های پژوهشی، پایان نامه های ارشد و دکتری، در راستای حل مشکلات جامعه فعالیت می کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها