آخرین اخبار :
کد خبر : 35579 دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 صنعت
نیروگاه نکا

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان کرد: برنامه های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت در نیروگاه نکا شایسته تقدیر است

سعید کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بمنظور اطلاع از وضعیت ایثارگران با سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا دیدار نمود.

      سعید کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بمنظور اطلاع از وضعیت ایثارگران با سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا دیدار نمود.

سید مهدی رکابی مسوول امور ایثارگران شرکت مدیریت تولید برق نکا با اعلام این خبر افزود: در این دیدار که سرپرست تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید استان مازندران، رئیس اداره اشتغال، رئیس بنیاد شهید شهرستان ساری و جمعی از مدیران و ایثارگران نیروگاه حضور داشتند گزارشی از برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در امور ایثارگران نیروگاه نکا ارائه شد.

     در ابتدای جلسه حسینعلی تازیکی سرپرست شرکت مدیریت تولید برق نکا ضمن خیرمقدم گویی به مهمانان، آرامش امروز جامعه را مدیون جانفشانی ایثارگران در دفاع مقدس دانست و گفت: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به ایثارگران نیست و هرقدمی که برای ایثارگران برمی­داریم در قبال رشادت ها و از خودگذشتگی­های شهدا، ایثارگران وخانواده های ایثارگران ناچیز است.

     در ادامه کهنسال با تشکر از اقدامات انجام گرفته در امور ایثارگران نیروگاه نکا، روند اجرای برنامه های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت را شایسته تقدیر دانست و گفت: این شرکت در برگزاری یادواره شهدا، دیدار با ایثارگران در قالب طرح سپاس، تجلیل از ایثارگران و توجه ویژه به جایگاه شغلی فرزندان شاهد و ایثارگر پیش قدم بوده و خواستار پیگیری جذب فرزندان شاهد و ایثارگر به صورت حجمی و شرکتی و نیز تبدیل وضعیت مابقی ایثارگران در نیروگاه شد.

گفتنی است پرونده 164 تن از فرزندان ایثارگر شاغل در نیروگاه شهید سلیمی برای تبدیل وضعیت به شرکت مادر تخصصی ارسال گردیده و تکلیف دیگر فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در نیروگاه در مرحله پیگیری قرار دارد.

نیروگاه شهید سلیمی دارای 33 شهیدگرانقدر، 154 جانباز سرافراز، 3 آزاده و مزار یک شهید خوشنام دفاع مقدس است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها