آخرین اخبار :
کد خبر : 31365 یکشنبه 26 دي 1400 فرهنگ
روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، مسابقات ورزشی کارکنان و اساتید 12 مرکز دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در دانشکده فنی محمودآباد برگزار می گردد

نشست هم اندیشی حضوری-وبیناری معاونین دانشجویی-فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با حضور دکتر سیدیوسف هاشمی رییس دانشگاه، دکتر سیدعلی حسینی معاون دانشجویی-فرهنگی، معاونین دانشجویی فرهنگی مراکز استان و حضور وبیناری کارشناسان این حوزه به منظور بررسی موضوعات مهمی مانند فعالیت های فرهنگی، جشنواره رویش، مسابقات ورزشی، فعالیت های گرامیداشت دهه مبارک فجر و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن جلسات دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، دکتر سیدیوسف هاشمی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران ضمن تقدیر از دکتر حسینی معاون فرهنگی و دانشجویی استان، رؤسا و معاونین مراکز استان و کلیه کارکنان و اساتید دانشگاه در انجام تشییع و تدفین شهید خوشنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران اظهار داشت: کار معنوی بسیار بزرگی انجام شده است و به عنوان یادگاری برای همیشه خواهد ماند.

وی ادامه داد: برای ایجاد روحیه، تنوع و شادابی برای اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، مسابقات ورزشی را بصورت متمرکز در محمودآباد در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهیم نمود و همه رؤسای محترم مراکز استان در انجام این کار باید کمک نمایند.

دکتر هاشمی تصریح نمود: باید رهنمودهای دکتر خسرویان، سرپرست محترم دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم. امام خمینی (ره) شعار «ما می‌توانیم» را به ما یاد دادند و ما باید رهرو راه امام در زمان حاضر باشیم. باید امور فرهنگی در کنار علم و علم نیز در کنار امور فرهنگی باشد تا افرادی همچون شهید چمران، حاج قاسم سلیمانی و شهید طهرانی مقدم را پرورش دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: تفاهم نامه مهمی با کمیته امداد استان مازندران امضا شده و همه مراکز باید تفاهم نامه را در شهرهای خود تسری دهند. کمیته امداد آمادگی خود را برای کمک به دانشجویان کم بضاعت اعلام نموده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با اشاره به لزوم برگزاری حضوری کلاس ها و ارتقای سطح کیفی آموزش در دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: همه مراکز باید کمک کنند تا با رعایت پروتکل ها، توجه به پیشگیری و تزریق واکسن کرونا توسط اساتید، کارکنان و دانشجویان، حضوری شدن کلاسها در ترم جدید عملیاتی گردد.

دکتر هاشمی افزود: جشنواره رویش برای رشد علمی و فرهنگی دانشجویان بسیار تاثیر گذار خواهد بود. همه باید کمک کنند تا دوباره در کشور بدرخشیم و مقام های برتر را کسب نماییم. کمیسیون موارد خاص با دیدگاه رحمانیت به دانشجویان کمک نماید تا دانشجویان بتوانند ادامه تحصیل دهند.

وی در پایان گفت: باید اتحاد و وحدت داشته باشیم تا با دانشگاه‌های دیگر رقابت و رفاقت داشته باشیم و باعث ارتقاء بیش از پیش دانشگاه فنی و حرفه ای بشویم. باید به اجتماعی بخشیدن علم توجه کنید تا علم شما مشکلات شهرستان شما را حل کند.

 

دکتر سیدعلی حسینی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با تسلیت درگذشت حضرت ام البنین(س) و روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا در این جلسه بیان داشت: گذشتن از فرزند کار ساده ای نیست و مادران و همسران شهدا عزیزترین افرادشان را برای جهاد راهی نمودند. باید قدرشان را بدانیم و مدیون خون شهدا نشویم. از حضور همه همکاران دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در مراسم تشییع و تدفین شهید خوشنام قدردانی می کنم. مردم دلبسته به نظام و انقلاب هستند و از مسیر شهدا کوتاه نمی آیند.

وی بیان داشت: این جلسه، اولین جلسه با معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران است و امیدوارم با تبادل نظر و همدلی کارهای دانشگاه را  به صورت جمعی پیش ببریم.

دکتر حسینی با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر بیان داشت: شرایط کرونایی در حال کم شدن می باشد و از کادر درمان به عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قدردانی می نمایم. باید برنامه های متوع و محتوایی برای دهه مبارکه فجر با قدرت و قوت و جدیت انجام گردند و مسابقات فرهنگی، آذین بندی محوطه، تولید محتوا و سایر برنامه های متنوع فرهنگی در مراکز برگزار گردند. مسابقات ورزشی کارکنان نیز به میزبانی دانشکده فنی محمودآباد به صورت استانی در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران افزود: مراکز استان در برگزاری جشنواره رویش همکاری بیش از پیش داشته باشند و دانشجویان پای کار بیایند تا همانند گذشته در کشور بدرخشیم. امور مربوط به کمیسیون موارد خاص پیگیری گردد و فعالیت های پیشنهادی دهه فجر به استان ارسال گردد.

در ادامه، مهمانان حاضر در جلسه در خصوص موضوعات اعلام شده مانند جشنواره رویش، مسابقات فرهنگی و هنری، دهه مبارک فجر، کمیسیون موارد خاص، وام های دانشجویی، امکانات مورد نیاز و بودجه، همیاران سلامت، وبینارهای فرهنگی و مناسبت های پیش رو به ایراد سخن و ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها