آخرین اخبار :
کد خبر : 28288 شنبه 13 شهريور 1400 علم و فناوري
روابط عمومی

تقدیر از کارکنان نمونه دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، روز کارمند و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر؛ مراسم تقدیر از کارکنان نمونه دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با حضور هیأت رییسه محترم دانشگاه و حضور وبیناری رؤسا و کارکنان دانشگاه در روز چهارشنبه_ 10 شهریور 1400 در دانشکده فنی امام محمد باقر«ع» ساری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که با توجه به شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت وبیناری برگزار گردید، دکتر امیر حیاتی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با تبریک روز کارمند اظهار داشت: آغاز به کار جناب دکتر رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و دولت جدید را تبریک عرض می کنم و تقارن آن با هفته دولت را به فال نیک می‌گیریم. خدمت وزیر جدید علوم تحقیقات و فناوری جناب دکتر زلفی گل از طرف خود و تمامی کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران تبریک عرض می کنم و امیدوارم با تلاش و کوشش و درایت خود در پیشبرد اهداف وزارت علوم موفق باشند.

حیاتی ادامه داد: این جلسه را به مناسبت هفته دولت و سپاسگزاری از خدمات دولت برگزار کردیم. همکاران ما در طول سال زحمات زیادی می‌کشند و موفقیت ها با تلاش همه کارکنان کسب می گردد. به زعم من، همه کارکنان نمونه هستند و ما به نمایندگی و بر اساس معیارهای مشخص، از تعدادی از همکاران تقدیر خواهیم کرد.

وی بیان داشت: اخیراً یکی از کارمندان خدوم دانشگاه مرحوم علی اصغر اسماعیلی را به واسطه کرونا از دست دادیم و در آذر ماه سال گذشته نیز مرحوم عباس افتخاری را از دست دادیم. بسیاری از خانواده ها، سوگوار عزیزانشان شده‌اند و تعدادی از همکاران بازنشسته را نیز از دست دادیم. با عرض تسلیت و آرزوی علو درجات الهی، یاد و خاطره همه این عزیزان را گرامی میداریم.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران گفت: دکتر صالحی عمران گام‌های بزرگی را برای دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برداشته است و در این دوره با مدیریت و رهبری ایشان به سمتی رفتیم که اهداف متعالی دانشگاه پررنگ‌تر شد.

این مقام مسئول تصریح نمود: در دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران، تلاش ما این است که از کارکنان غافل نشویم. نیروی انسانی کارآمد، پویا و بی دغدغه از عوامل موفقیت سازمانها می باشد و کار خود را به شکل صحیح انجام می دهند تا سیستم ‌پویاتر شود. تلاش ما این است که فضای یکپارچه را حاکم کنیم تا همه همکاران ما در فضای رفاقتی و سالم کار را جلو ببرند. انتخاب کارکنان نمونه باید موجب افزایش بهره وری گردد و انگیزه و میل همکاران در فضای کاری باید ارتقای کاری را در پی داشته باشد. ما به جامعه مدیونیم و باید خدمات شایسته را به دانشجویان و سایرین ارائه دهیم.

امیر حیاتی با بیان اینکه انقلاب بعد از چهل سال به بلوغ و باور رسیده است گفت: ایران اسلامی امروزه تنه به تنه کشورهای بزرگ جهان می زند زیرا این نظام یک نظام مردمی است و صاحبان اصلی آن، آحاد ملت هستند.

وی تأکید نمود: در آستانه ترم‌جدید هستیم و انتخاب واحد و شروع رسمی کلاسها را خواهیم داشت. از کلیه مراکز می خواهم کلاس ها به طور منظم و بر طبق برنامه و با رعایت قوانین آموزشی برگزار گردند. باید کیفیت آموزشی ارتقاء پیدا نماید تا دغدغه‌های سازمان مرکزی و وزارتخانه لحاظ گردد. خوابگاه ها، کارگاه ها و آزمایشگاه ها آماده باشند تا در صورت تأمین شدن شرایط مناسب در اختیار دانشجویان قرار گیرند. بهسازی زیرساخت‌ها انجام گیرد و برنامه های آموزشی به صورت دوگانه و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترم آینده برگزار گردد.

این عضو هیأت علمی دانشگاه در پایان گفت: تعامل با سازمان‌های بیرونی و دانشگاه علوم پزشکی استان برقرار شده است و مکان سلف سرویس دانشکده امام محمد باقر(ع) ساری جهت تزریق واکسن کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گرفته است. همه باید کمک کنیم تا در صورت امکان در مراکز دیگر استان هم اتفاق بیفتد و مشارکت و تعامل در حفظ سلامت مردم داشته باشیم.

 

دکتر حسن نبی پور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در این جلسه با تبریک روز کارمند بیان داشت: هفته دولت و سالروز عروج ملکوتی شهیدان رجایی و باهنر را گرامی میداریم.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط موجود، رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار مهم است و باید همه زوایای مربوط به بیماری کرونا در روند آموزش دانشگاه ها بررسی گردد. مسابقات فرهنگی، مسابقات قرآن و عترت و جشنواره حرکت مورد توجه قرار گیرند.

نبی پور با اشاره به بازگشایی دانشگاه ها از ترم جدید و ثبت نام دانشجویان افزود: باید شناسایی دانشجویان از لحاظ فعالیت های فرهنگی و ورزشی صورت گیرد و بازبینی خوابگاه ها و سلف سرویس صورت گیرد. مراکز باید مشاورین خود را رصد نمایند تا از چالش های بعدی جلوگیری گردد. سر جمع ساعت حضور مشاورین با توجه به بخشنامه سازمان مرکزی بررسی گردد و پرونده های کمیسیون موارد خاص به موقع به استان ارسال گردد.

 

دکتر جواد هادی تبار معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در این جلسه بیان داشت: روز کارمند را خدمت همه کارکنان گرانقدر دانشگاه فنی و حرفه ای استان تبریک عرض می کنم  و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم را گرامی میدارم.

وی اظهار داشت: به دلیل شرایط قرمز بیماری کرونا، جلسه گرامیداشت روز کارمند با تأخیر برگزار گردید. به دلیل یک سال تلاش در ایام سخت کرونایی و ایام سخت معیشتی به دلیل تورم، همکاران زحمت مضاعفی می کشند و دغدغه همه افراد سلامتی خود و خانواده هایشان است و با شرایط دورکاری و حضوری به ارائه خدمات پرداخته‌اند. انشاءالله کرونا هرچه زودتر مهار شود و در معیشت کارکنان هم گشایش صورت گیرد.

هادی تبار ادامه داد: همه همکاران دانشگاه فنی و حرفه ای استان نمونه و شایسته تقدیر هستند اما تعداد محدودی از همه مراکز استان در یک فرآیند و با توجه به معیارهای مشخص و با اختصاص سهمیه انتخاب گردیدند. به جهت یادآوری و جبران ناچیز از زحمات کارکنان درگذشته، مرحوم اسماعیلی و مرحوم افتخاری، این دو عزیز نیز به عنوان کارمند نمونه انتخاب گردیدند.

 

سید مصطفی موسوی مسئول حراست دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در این جلسه بیان داشت: گرامی باد یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و روز کارمند. از رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران که زحمت برگزاری این جلسه را در جهت جبران زحمات کارمندان استان بر عهده گرفتند، تشکر می نمایم.

لازم به ذکر است رؤسا و کارکنان مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به صورت آنلاین در جلسه حضور یافتند. دکتر هادی قاسمی رییس آموزشکده شماره 2 ساری با تبریک روز کارمند به ایراد سخن پرداخت و مراکز استان نیز بطور مجزا از کارمندان نمونه خود تقدیر نمودند.

 

لیست کارمندان نمونه دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و کشاورزی استان مازندران:

نبی اله گلی، حسن مدانلو جویباری، غلامعلی کاوه، محمدحسین اسدی، حمید محمودی صاحبی، سید عیسی موسوی، پریسا اکبرزاده، نوروزعلی ابراهیم زاده، محمدرضا تقوی، سیدسیف اله احسانی، سید مصطفی موسوی و سید علی اصغر ساداتی از دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری

مهدی بروجردی، اسما امانی و مصطفی فیلی از آموزشکده فنی و حرفه ای ملاصدرای رامسر

فرزین حق پرست مجاوری از آموزشکده فنی و حرفه ای نوشهر

عابدین رحمانیان، سید سعید موسوی، نادر سیفی و حمیدرضا عنایتی از  دانشکده فنی و حرفه ای محمودآباد

رحیم طالبی و روح اله محسنی فر از آموزشکده  فنی و حرفه ای پسران آمل

سید محمدحسین حسینی، ابراهیم حبیبی و سحر یاری از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران آمل

ایرج اسماعیل نیا، احمد علی برزگر، حامد آهنگری و ابراهیم نوری از آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بابل

سیدحسن محسنی، شهربانو باباجانپور و محسن کاردگر از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل

علی کاظمی آقمشهدی، یوسف رمضانی و علی عالیشاه از آموزشکده کشاورزی ساری

علی اصغر صیانتی، مجتبی نیکو و محمدجواد فلاح از آموزشکده فنی شماره ۲ ساری

صادق نوری، زینب رشیدزاده، وحید محرابی و رقیه شفیعی از آموزشکده قدسیه ساری

یاسر بهرامی گرجی و علی اصغر حبیبی از آموزشکده فنی و حرفه ای بهشهر

و درگذشتگان مرحوم علی اصغر اسماعیلی و مرحوم عباس افتخاری از دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها