آخرین اخبار :
کد خبر : 27281 یکشنبه 24 مرداد 1400 دولت و ادارات
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان عنوان کرد:

آغاز فاز دوم عملیات اجرایی احداث پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث پارک فناوری اطلاعات استان در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: فاز دوم عملیات ساخت این پارک آغاز شده و این فاز تا دو ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرمازندران وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، سید مصطفی فلاح سرپرست این اداره کل با اشاره به اثرگذاری این مجموعه در آینده ی کسب و کارهای دیجیتال، رونق چشمگیر فعالیت های مرتبط با این حوزه را از تاثیرات آینده این مجموعه توصیف کرد. وی همچنین اظهار کرد: عملیات ساخت پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات در سه فاز اجرایی برنامه ریزی شده و تا پیش از پایان سال جاری به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

فلاح گفت: ایجاد پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز مازندران در راستای عملیاتی کردن آموخته های علمی در محیط کسب و کار، فراهم سازی زیرساخت های لازم برای شرکت های نوپا می باشد. همچنین حمایت از این شرکت ها در بازارهای داخلی و خارجی سبب رشد ثروت آفرینی جامعه از طریق بسط نوآوری مبتنی بر فرهنگ رقابت بین شرکتهای عضو در پارک خواهد شد.

همچنین فلاح افزود: توسعه کسب و کار شرکت ها از طریق توسعه اقتصادی آنها اولویت اصلی و از برنامه های این پارک می باشد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پایان خاطر نشان کرد: پس از تجهیز و آماده سازی ساختمان پارک توسط وزارت ارتباطات، جذب واحدهای فناور و شرکت های فعال در این حوزه و فعالیت آنها با انتشار فراخوان آغاز خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها