آخرین اخبار :
کد خبر : 26266 شنبه 12 تير 1400 علم و فناوري

دانشکده فنی و حرفه ای امام محمد باقر(ع) ساری، یکی از مجموعه های برتر در برگزاری آزمون های سراسری

با انتخاب و ارسال تقدیرنامه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، دانشکده فنی و حرفه ای امام محمد باقر(ع) ساری به عنوان یکی از مجموعه های برتر در برگزاری آزمون های سراسری سال 1399 انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی، دکتر امیر حیاتی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با بیان این خبر اعلام داشت: آزمون سراسری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور در سال 1400 همزمان با دیگر شهرهای کشور در دانشکده فنی و حرفه ای امام محمد باقر(ع) ساری برگزار شد. جهت حفظ سلامتی داوطلبان در شرایط کرونایی و عدم ازدحام داوطلبان، درب سالن ها از ساعت 6:30 صبح باز گردید و کلیه آزمون ها همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 8:30 صبح آغاز شد.

وی با اعلام تعداد شرکت کنندگان ساروی در این حوزه امتحانی بیان داشت: در اولین روز برگزاری آزمون، این دانشکده میزبان 404 داوطلب دختر و پسر در رشته هنر بود که در روز چهارشنبه 9 تیرماه 1400 برگزار گردید. در روز پنجشنبه 10 تیرماه، 575 داوطلب دختر و پسر در رشته های ریاضی و انسانی به رقابت پرداختند. آزمون رشته علوم تجربی در روز جمعه 11 تیرماه با حضور 569 داوطلب دختر برگزار گردید. در روز پایانی آزمون سراسری که در روز شنبه 12 تیرماه برگزار گردید، 450 داوطلب دختر برای ورود به دانشگاه ها در رشته زبان به رقابت پرداختند.

دکتر حیاتی افزود: در طی این چهار روز، میزبانی از 16 معلول بطور شایسته ای انجام پذیرفت و بر اساس تقاضای داوطلبان، 8 منشی به این عزیزان اختصاص داده شد. برای داوطلبان معلولی که نیاز به وقت اضافه داشتند بر اساس جدول اعلام شده از سوی سازمان سنجش، وقت مورد نظر اختصاص داده شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران ادامه داد: از سوی سازمان سنجش آموزش کشور دانشکده فنی و حرفه ای امام محمد باقر(ع) ساری به عنوان یکی از مجموعه های برتر در برگزاری آزمون های سراسری سال 1399 انتخاب گردید و دکتر ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش آموزش کشور با ارسال پیامی از مدیریت و دلسوزی رییس دانشکده فنی و حرفه ای امام محمد باقر(ع) ساری و نیز همکاران خدوم و ساعی دانشکده و نیز کلیه عوامل اجرایی و ستادی برگزاری آزمون های سراسری در شهرستان ساری تقدیر و تشکر نمود.

وی در پایان گفت: کسب این موفقیت مرهون تلاش، تدبیر و برنامه ریزی کلیه همکاران، مدیران ستادی و عوامل اجرایی و انتظامی می باشد و من به نوبه خود از زحمات دلسوزانه همه ی این عزیزان برای فراهم نمودن محیطی امن و پر از آرامش برای آینده سازان ایران اسلامی قدردانی و تشکر می نمایم.

لازم به ذکر است دکتر سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران و هیأت همراه، دکتر حیاتی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، آقای زینعلی نماینده سازمان سنجش و مسئولین حراست در روز شنبه 12 تیرماه با حضور در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری از روند برگزاری آزمون بازدید به عمل آوردند و ضمن دیدار چهره به چهره با والدین داوطلبان و شنیدن دغدغه هایشان، به خانواده ها دلگرمی دادند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها