آخرین اخبار :
کد خبر : 25260 شنبه 5 تير 1400 دولت و ادارات

بزرگداشت روز بسیج اساتید در دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری

به مناسبت گرامیداشت ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید مراسم با شکوهی با سخنرانی دکتر عبدالرضا بابایی و با حضور دکتر امیر حیاتی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، معاونین، اعضای بسیج اساتید، اساتید هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در نمازخانه دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، مهندس سلمانی مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با گرامیداشت روز بسیج اساتید اظهار داشت: شهید چمران انسان دانشمند و برجسته‌ای بودند و خانواده ها دوست دارند فرزندانشان در مسیر شهیدچمران حرکت کنند. ما در جامعه خودمان باید شهید چمران ها را تربیت کنیم و چنین انتظاری از اساتید بسیجی می رود.

وی گفت: اتحاد والای همه اقشار مردم و همه طیف ها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری بروز و ظهور داشته است.

دکتر عبدالرضا بابایی رئیس دانشکده فنی سما ساری و سخنران اصلی این مراسم، تفکر غرب‌گرایی و شرق گرایی را به عنوان مانعی بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: کشور ما هنوز از تفکر غرب‌گرایی و شرق گرایی رها نشده است و ما از برخی از افراد به عنوان پاشنه آشیل نظام، آسیب دیده ایم.

وی گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد، بزرگترین برد، حماسه حضور و مشارکت بسیار خوب مردم بود. عقب افتادگی و برخی ضعف های موجود نیز به این دلیل بود که از ارزش ها و باورهای دینی و نیز از عقلانیت و تخصص فاصله گرفتیم.

این عضو هیأت علمی دانشگاه با اشاره به نقش مهم انتقاد پذیری مسئولین ادامه داد: حکومتی که نقدپذیر نباشد حکومت دینی نیست. شاخص هایی مانند گزارش دادن به مردم و مردم را محرم دانستن، ساده زیستی مسئولین، نترس بودن، شجاع بودن، توحید را به معنای واقعی قبول داشتن از معیارهای حاکم اسلامی می باشد.

در رویداد بزرگ انقلاب، مرجعیت پیشاهنگ کار بود و مردم پشت سرش بودند و این انتخابات نشان داد که مردم به معنای واقعی به روحانیت انقلابی و متدین و جهادی در میدان علاقه مند می باشند. مردم در انتخابات اخیر بسیجی وار عمل نمودند و با قدرت در هر جایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز داشت چه در جبهه جنگ و  چه در انتخابات حضور یافته اند.

دکتر بابایی در پایان افزود: برای حل مشکلات کشور باید برنامه داشت. امیدوارم در جهت حفظ عزت و کرامت مردم و با مراقبت جدی، یک دولت اسلامی شکل بگیرد و دولت اسلامی مقدمه جامعه اسلامی و مقدمه تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها