آخرین اخبار :
کد خبر : 25245 چهارشنبه 12 خرداد 1400 علم و فناوري
روابط عمومی

آموزشکده فنی و حرفه ای ملاصدرای رامسر با حضور معاون رییس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد

پروژه ملی آموزشکده فنی ملاصدرا رامسر با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، دکتر صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، دکتر حسین زادگان استاندار مازندران و مقامات عالی رتبه استانی در روز پنج شنبه 1400/03/13 افتتاح می گردد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر امیر حیاتی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با تبریک این رویداد پرمیمنت بیان داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران از 12 دانشکده و آموزشکده فنی حرفه ای و کشاورزی تشکیل شده است و ساختمان های جدید اداری، آموزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی آموزشکده فنی و حرفه ای ملاصدرای رامسر به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی غرب استان مازندران با پیگیری و تلاش مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای و با حمایت مسئولین کشوری و استانی احداث شده است.

وی ادامه داد: این پروژه در سال مزین به تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و در زمینی به مساحت 4/5 هکتار و با صرف بودجه ای بیش از 200 میلیارد ریال با دستان توانمند مدیران پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران احداث و به بهره برداری خواهد رسید. تکمیل ساخت سرای دانشجویی و تکمیل محوطه سازی از برنامه های آتی آموزشکده رامسر می باشد تا بهترین خدمات به دانشجویان ایران اسلامی در دانشگاه مهارت آفرین فنی و حرفه ای ارائه گردد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها