آخرین اخبار :
کد خبر : 25230 سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 اجتماعی
روابط عمومی

آیین تجلیل از اساتید سرآمد و منتخب آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران برگزار گردید

آیین تجلیل از اساتید سرآمد و منتخب آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران با حضور رییس و معاونین دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، رؤسای مراکز و اساتید سرآمد و منتخب آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در تالار 16 آذر دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، دکتر امیر حیاتی با گرامیداشت مقام معلم و استاد و نیز هفته آموزش در این جلسه بیان داشت: همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار اساتید و معلمان سیراب می شوند. از این منظر کشور وامدار همه ی استادانی است که به حق چراغ هدایت بشریت را به تأسی از پیامبر اعظم (ص) روشن و فروزان نگاه داشته اند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران افزود: دانشگاه فني و حرفه اي با رويكرد مهارت آموزی و تقاضا محوري داراي اساتید مجرّب و متخصّص و توانمنديهاي بي نظيري مي باشد كه به تربيت نيروهاي فنّي، ماهر و کار آفرین منجر  می گردد.

وی با اشاره به آورده های کرونا و فضای جاری آموزش گفت: باید آورده های مثبت ویروس کرونا که قابل توسعه در روند آموزش های مجازی باشد را رصد کرد و در آینده نیز از فضای آموزش های مجازی به عنوان یک فرصت کلیدی استفاده نماییم. آموزش برای پسا کرونا باید برنامه داشته باشد و درس هایی که قابلیت اجرایی در فضای مجازی دارند را در فضایی متوازن و چند وجهی جلو ببریم و این امر جز با تخصص و برنامه ریزی محقق نخواهد شد.

این مقام مسئول افزود: همه ی مسئولین، اساتید و کارکنان دانشگاه استان تلاش کردند تا مازندران به جایگاه واقعی علمی و فرهنگی خود نایل شود و من به نوبه ی خودم از همه ی رؤسا و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران قدردانی می نمایم.

حیاتی با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی و تبریک به مسئولین روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و کلیه همکاران روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران ادامه داد: امروزه فضاسازی مثبت از رسالت و فعالیت های دانشگاه فنی و حرفه ای صورت گرفته است و بسیاری از برنامه های صدا و سیما با حضور مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می گردد و مهارت افزایی و انتقال پایدار در جهت ایجاد جریان مثبت رسانه ای با حضور مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران اساتید متعهد و متخصص را سفیران فرهنگی دانشگاه خواند و گفت: اساتید گرانقدر دانشگاه می توانند نقش و جریان مثبت و والایی را در جامعه ایجاد نموده، دغدغه ملی و حاکمیتی را برطرف نمایند.

وی با اعلام خبر انتخاب دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به عنوان دانشگاه همکار در برگزاری همایش بین المللی « ساری، پایتخت گردشگری 2022 سازمان اکو» گفت: وجود توانمندی ها و امکانات شایسته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران باعث انتخاب چنین رویداد مهمی برای دانشگاه ما شده است.

امیر حیاتی در پایان گفت: هفته ی معلم را مجدداً خدمت شما تبریک عرض می کنم و افتخار زندگی ماست که به عنوان یک معلم و استاد در رشد فرهنگ جامعه مؤثر باشیم. اساتید باید بیش از پیش در ساختار دانشگاه مؤثر باشند و مسئولانه برخورد نمایند.

 

علیرضا خویی معاون آموزشی دانشگاه با تبریک هفته معلم و هفته آموزش در این جلسه بیان داشت: یکی از اهداف مدیران دانشگاه فنی و حرفه ای استان توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی می باشد تا شرایط مناسبی را برای اساتید و دانشجویان فراهم نماییم.

وی گفت: افزوده شدن یک مرکز دانشگاهی جدید به مراکز استان در حال پیگیری می باشد و برآنیم تا از ظرفیت خالی مراکز برادران برای واحد خواهران در یک ساختمان و در روزهای متفاوت با کسب مجوز از سازمان مرکزی اقدام نماییم.

این مقام مسئول با بیان پایش رشته های تحصیلی بدون متقاضی افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای تقاضا محور می باشد و حسب نیاز جامعه رشته های جدید را تعریف می نماید.

خویی تصریح نمود: 80 استاد هیأت علمی و موظف، 1200 استاد مدعو و 13 هزار و پانصد دانشجو در دانشگاه بزرگ فنی و حرفه ای استان مازندران حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه همه ی اساتید ما جزو برترین ها هستند، عنوان داشت: ما برای امسال اساتید منتخب را اعلام کردیم تا به نمایندگی از کلیه اساتید از آنها تقدیر به عمل می آید و این انتخاب در هر مرکز، توسط همان مرکز صورت گرفته است. حضور منظم، تعامل با آموزش، برخورد مناسب با دانشجویان، شرکت در جلسات گروه آموزشی، داشتن روحیه انتقادپذیری و ... از جمله معیارهای انتخاب اساتید منتخب بوده است.

 

لازم به ذکر است اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به شرح ذیل مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند: مرتضی ابراهیم نژاد، حسن زارع، رسول لقمانپور زرینی، حسین اصغرپور علمداری، سیده زهرا عبادی.

اساتید منتخب آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به شرح ذیل مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند:

پرویز ناجی، اسماعیل گوهر رستمی، رضا معصومی، محمدحسین صائمیان، مهران احمدنژاد، ابوطالب جوادی منش، یاسر خالپور، محمدرضا توسلی، اکبر حیدری تبار، سیدعلی حسینی، مرتضی فتحی، سیدتقی طالبی، رامین عاشوری، محمد نجفیان، سیدیوسف هاشمی، سیدحسین علوی، محمدعلی نصرالهی، فرزانه عربعلی، بهناز کالجی، مهرانگیز خادملو، سحر مجیدی، ناهید پاکزاد.

و در پایان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از مسئولین روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران، عبدالرضا مشتاقی و سیده فریده محمدی، نیز تقدیر به عمل آمد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها