آخرین اخبار :
کد خبر : 25201 یکشنبه 29 فروردين 1400 دولت و ادارات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران: ارائه خدمات دستگاه ها بر اساس رتبه کسب شده دفاتر انجام می شود

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در نشست مشترک دبیرخانه کارگروه با اعضای هیات مدیره و انجمن های دفاتر پیشخوان دولت استان با اشاره به ضرورت ثبت نام و خود اظهاری در سامانه ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، از ارائه خدمات دستگاه ها بر اساس رتبه کسب شده دفاتر در این سامانه خبر داد.

به گزارش خبرمازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در این نشست با اشاره به شرایط پیش آمده به واسطه بیماری کرونا ضمن ارائه برنامه بازدید و بازرسی این اداره کل از نحوه ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت، خواستار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت شد و تاکید کرد: با دفاتری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می شود.

وی از راه اندازی سامانه جامع و برخط ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت بر اساس مصوبه 289 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد وی با تاکید بر ضرورت ثبت نام در این سامانه افزود: با راه اندازی این سامانه، رتبه بندی این دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و از این پس ارائه خدمات دستگاهها به دفاتر بر اساس رتبه ای که در این سامانه کسب می کنند، می باشد.


فلاح افزود: مرحله دوم ارزیابی دفاتر از 17 فروردین ماه 1400 آغاز شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان دولت می بایست ظرف مدت 20 روز با مراجعه به آدرس اینترنتی www.CRA.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود را در سامانه اقدام کنند.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پایان ازهمه نمایندگان دفاتر پیشخوان دولت خواست تاضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با وحدت و همدلی در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات شهری و روستایی قدم بردارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها