آخرین اخبار :
کد خبر : 25180 دوشنبه 27 بهمن 1399 صنعت
نيروگاه شهيد سليمي نكا

وزير نيرو در ديدار با ايثارگران نيروگاه نكا : شهدا صاحبان اصلي انقلاب هستند

رضا اردكانيان وزير نيرو به مناسبت دهه مبارك فجر از طريق ويدئو كنفرانس با خانواده هاي ايثارگران صنعت آب و برق دیدار نمود.

      در اين ديدار كه با حضور مديران بنياد شهيد وامور ايثارگران استان مازندران و تعدادي از فرزندان شهدا به نيابت از خانواده ايثارگران نيروگاه شهيد سليمي نكا و از طريق ويدئو كنفرانس برگزار شد وزير نيرو ضمن تبريك دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي بيان داشتند: براي من افتخار بزرگي است كه مسئوليت وزارت خانه ­اي را عهده ­دارهستم كه در پهنه اين صنعت 20 هزار نفر از خانواده­ هاي ايثارگران در آن مشغول به فعاليت هستند و كاري كه همكاران انجام مي­دهند نيز در بعضي از مقاطع نياز به ايثارگري دارد و ما نبايد جايگاه ايثارگران را ناديده بگيريم چرا كه نقش آنها در حفظ و پايداري اصول و فضاي ايثارگري حايز اهميت است و شهداي ما صاحبان اصلي انقلاب هستند.

       رضا اردكانيان آرامش امروز جامعه را حاصل خون شهيدان دانست و گفت: شهدا به گردن همه ما حق دارند و حقي كه مي­بايست با انجام وظيفه و خدمت شبانه روزي ادا كنيم حق توفيق خدمت به مردم است كه بايد قدردان اين نعمت باشيم و با تلاش، فعاليت، انگيزه والا، خدمت­رساني وسيع، اجراي طرحها و برنامه­ ها، تسهيل ­امور، كم­كردن پيچيدگي­ كار­اداري، كوتاه كردن مسير پروژه­ ها و به ثمر رساندن آنها، آن را  ادا كنيم.

       وزير نيرو با اشاره به اين نكته كه فضاي ارزش گذاري به ايثارگران بايد فضاي حاكم در جامعه باشد گفت: در دهه پيروزي انقلاب ياد و خاطره شهدا را بايد در دل و جان تجلي دهيم و قدردادن ايثارگري و از جان گذشتگي كساني باشيم كه در مبارزات مسير انقلاب، صحنه دفاع مقدس، دفاع از حرم و سلامت مردم جانفشاني كردند كه اداي احترام و قدرداني از اين مجموعه به اشكال مختلف تضمين كننده فرهنگ ايثار و شهادت مي­باشد.

   همچنين دراين نشست كه مديران عامل و ايثار­گران شركت هاي آب و فاضلاب استانهاي گيلان، اصفهان، سيستان و بلوچستان و آب منطقه­ اي خراسان رضوي حضور داشتند، ابراهيم اندرخورا معاون مالي و پشتيباني شركت گزارشي از تعداد ايثارگران شاغل و بازنشسته نيروگاه­، اقدامات انجام شده و برنامه هاي امور ايثارگران را ارائه نمود.

      در ادامه سيده سمانه حسيني فرزند شهيدسيد علي اكبرحسيني­، با مطالبي اهم مشكلات و مطالبات ايثارگران شركت را بيان نمود.

      در پايان اين نشست به نيابت از خانواده ايثارگران نيروگاه از سه تن از فرزندان شهدا آقايان مرتضي سعادت، هادي اصغري وخانم سيده سمانه حسيني تجليل به عمل آمد.        

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها