آخرین اخبار :
کد خبر : 12537 چهارشنبه 5 تير 1398 اقتصاد
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده استان مازندران در نکا

دوازدهمین جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده استان مازندران با حضور معاون عمرانی استاندار، برخی از فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی در نکا برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده استان مازندران در نکا، که با حضور رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران صورت گرفت؛ اظهار کرد: سیل اواخر اسفندماه و اوایل فروردین 98 در نکا خسارت‌هایی را به دنبال داشت، البته در بالادست وجود سد گلورد و تبدیل بارندگی به برف، خسارتها را کاهش داد.

توحیدی مقدم افزود: بسیاری از اراضی کشاورزی در دشت دچار آبگرفتگی شد، رانش‌هایی را در بخش کوهستانی و دهستان قره‌طغان بخش مرکزی داشتیم و 200 نقطه رانش کوچک و بزرگ شناسایی شد، 710 واحد منازل مسکونی مردم خسارت دید و پس از کارشناسی، 620 واحد آن در سامانه ثبت شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان نکا با اشاره به اینکه 24 واحد مسکونی خسارت دیده در بافت غیرمقاوم و 13 مورد تخریب 100 درصدی در شهر شهرستان ثبت شد، اظهار کرد: از 13 واحد تخریب‌شده، 5 واحد پروانه را دریافت کردند و 8 واحد در مرحله صدور پروانه است، 414 مورد وام بلاعوض به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان پرداخت شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها