آخرین اخبار :
کد خبر : 30344 جمعه 12 آذر 1400 صنعت
نیروگاه نکا

­­­­­­­­­­­­­­ نشست نهضت روشنگری وبصیرت افزایی بسیجیان در نیروگاه نكا

       به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نشستی با عنوان نهضت روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان در نیروگاه شهیدسلیمی نكا برگزار شد.

      در این نشست مدیر عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه کربلا مازندران طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای بسیجی به بیان جایگاه، تفکر بسیجی و اهدف این نهاد مقدس پرداخت.

         ایمان عمویی بازخوانی تفکر بسیجی را ضرورت امروز جامعه برشمرد و گفت : تفکری که منجر به رشد و تعالی جامعه اسلامی گردید تفکر بسیجی هست و تمامی افرادی که در حال کمک به اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند بسیجی هستند.   

       وی با مقایسه دوران شاهنشاهی و انقلاب اسلامی به بیان جایگاه بین­المللی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تفکر بسیجی اساس ماندگار شدن این نظام وانقلاب است و هرچه این تفکر را بسط و گسترش دهیم موجبات اعتلای این نظام مقدس را فراهم نموده­ایم.

   عمویی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب ، نخستین و مهمترین جهاد را کاشت و پرورش نهال امید در خود و دیگران دانست و گفت: با وجود کینه و عداوت استکبار جهانی و سعی و تلاشی كه از سوی آنان جهت تغییر ذائقه سیاسی و فرهنگی و ناکارآمد جلوه دادن نظام و القا ناامیدی در مردم در غالب جنگ نرم انجام می­شود، امید به آینده و تقویت فعل خواستن در وجود مردم و مسئولین ما را مقاوم و امیدوار نگه می­دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها