آخرین اخبار :
کد خبر : 25238 سه شنبه 4 خرداد 1400 صنعت
نیروگاه شهید سلیمی نکا

حضور روابط عمومي نيروگاه نكا در جمع برترين­ روابط عمومي­هاي استان مازندران

روابط­ عمومي نيروگاه شهيدسليمي نكا در نخستين جشنواره روابط عمومی­ های برتر استان مازندران شایسته تقدیر شناخته شد.

  روابط­ عمومي نيروگاه شهيدسليمي نكا در نخستين جشنواره روابط عمومی­ های برتر استان مازندران شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا، احمد­حسین زادگان استاندارمازندران با اهدای لوح تقدیر، از­ روابط عمومی نیروگاه شهید سلیمی در ارزیابی عملکرد روابط عمومی­ های این استان تقدير نمود.

  در لوح اهدايي به سيد ميثم عمادي سرپرست روابط عمومي شركت مديريت توليد برق نكا آمده است: علم ارتباطات و دست اندرکاران آن، شریان­ های اطلاع رسانی و عامل همبستگی مخاطبان و سازمان­ها به شمار می­آیند و در این میان، روابط عمومی­ ها در جایگاه نهادهای ستادی و اجرایی در روند آگاهی­ رسانی و انسجام سازمانی، سهم مهم و انکار ناپذیر دارند.

       جشنواره روابط­ عمومی از یک سو محل ظهور و سنجش استعدادهای نمونه و آشکار این نهاد ارتباطی است و از سوی دیگر بیانگر توسعه روح پژوهش و تولید علم و میزان انسجام و همبستگی سازمانی است.

       از آنجاییکه براساس رای هیات داوران نخستین جشنواره روابط عمومی­ های برتر استان مازندران، شایسته تقدیر شناخته شده­اید، با تبریک این کامیابی ارزشمند، از اهتمام و تلاش­ های جنابعالی و همکاران گرانقدرتان دراعتلای نقش و جایگاه نظام ارتباطات و اطلاع­ رسانی ایران اسلامی قدردانی می­ن مایم و از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و سرافرازی برایتان خواستارم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها